JE M’EN FICHE

Standard

41577_215450966118_921007_nDe fapt pentru orice in viata platim cu o suferinta, o boala e provocata de o oarecare suferinta.
Pe moment nu-i dam importanta, dar ea se acumuleaza.
Unii iti spun ca-ti faci probleme degeaba, altii iti spun ca te superi din nimicuri, crezand ca ei pot compara problemele lor cu ale tale..e un vax totul!
Problemele tale sunt ale tale, nu se pot comensura, nu se pot compara cu ale nimanui.
Poate sufar pentru ca a murit Billy, iar altul sufera pentru ca i-a murit ma-sa.
Cine vine sa-mi spuna mie ca suferinta mea e un nimic?
Ei..acel „nimic” desconsiderat de altii si considerat de tine, se aseaza pe inima, pe tiroida, alerteaza suprarenalele..si te trezesti cu ceva pe undeva..as vrea sa-l stiu pe cel care ti-a desconsiderat suferinta, cum vine sa te vindece?
Prima lectie, primul cap de afis pe care trebuie sa-l avem in fata ochilor inca dis de dimineata pana la culcare, zilnic, pentru toata viata este acesta :
JE M’EN FICHE!
CA POTI CA NU POTI, TREBUIE SA POTI!
E musai, e ceva fara de care nu vom mai putea trai de acum incolo, pana acum am trait prost.
Macar de acum incolo sa traim bine, cu o doza de bun simt de egoism..si enorm de multa iubire fata de noi..iubire pe care nu ti-o da NIMENI.
AI grija de tine, fa orice pentru tine, bucura-ti sufletul zilnic. Nimeni nu o poate face in locul tau..si chiar daca ar putea nu o va face.
Îti da numai mici impresii de alinare..si stii de ce? Pentru ca le asteapta in schimb de la tine.
Toata lumea fericita este egoista. Noi de ce nu am fi?

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

Lasă un răspuns

