Citat

SP_A0192Descoperisem cu mare greutate un salon cosmetic canin prin anul 2000…unde ne-am dus IMG_3295cei doi „băieți” la tuns coafat și frezat. Era undeva pe la vechea Operetă în spatele blocului turn, pe strada Vânători. Se numea Bella Dog. Acolo a fost prima experiență cu profesioniști …în ale tunsului și coafatului cu moț și mustăți!

Tata ne-a lăsat acolo și trebuia să vină după două ore să ne ia. Am lăsat cățeii frumos în salon, care arăta cochet și bine îngrijit, cu mese curate și elegante, cu hamuri speciale unde se prindeau cățeii să nu cadă, mașini de tuns  toate felurile și mărimile, cuțite, uleiuri și parfumuri speciale. Așa de tare m-am bucurat, căci după experiența avută cu vrăjitoarea din Oz…nu mai îndrăzneam sa îmi las odorul pe mana unui ageamiu. Pe bietul Billy l-am mai tuns cât de cât, mai venea cineva acasă dar a fost jalnic, iar Bobby nu fusese tuns niciodată.

Am plecat de la salon, am luat-o pe mama de braț și ne-am dus la restaurantul Bucur, care se afla în spatele străzii cu frizeria, am mâncat, ne-am delectat cu o cafea și cu razele soarelui de pe terasă. Acolo îmi amintesc cu drag, cum mergeam pe vremuri cu colegii mei studenți să bem bere..și făceam chetă, din fiecare buzunar ca să bem câte o sticlă la patru persoane, de restul era important să fim împreună și să facem glume..când chiuleam de la cursuri.

Când s-a împlinit termenul, mergem să ne luam odoarele de la frizerie și cosmetică. Fără să vrem am pufnit în râs amândouă cand i-am văzut! Erau lunguieți ca niște cârnați, cu codiţa tunsă și un smoc lăsat în vârf, totul era tuns la piele, iar lăbuțele curățate și unghiile tăiate. La cap aveau un ciuf rotund ce părea coafat ca la fete..urechiușele lăsate și pline, cu blănița ondulată ca să aibă ce să fâlfâie în vânt când aleargă..în schimb de senzație erau mustățile!!! Aveau niște mustăți imense!

Când a ajuns tata și i-a văzut a exclamat! „Bă! Uite-l și pe Ciumara!!!În alb şi negru!!”

Capitolul 13 – Billy şi Bobby la salonul cosmetic

Lasă un răspuns

