Citat

r5Ce facem când suntem triști, când avem sentimentul că nimic nu ne merge și orice am face și sub orice formă am lupta cu tristețea nu o putem curăța din suflet, ca pe zăpadă din faţa casei când se adună nămete! Ce ușor ar fi să ne închipuim că luam o lopată zdravăna și curățăm locul ca-n palmă.

Cum să facem când pierdem pe cineva care nu mai vine niciodată înapoi..fie om, fie animal, pentru cine iubește tristețea este aceeași. Nimeni nu poate măsura tristețea, nici cântări cât e pentru un om, un părinte..sau un cățel, un papagal, o pisică. Cine dăruiește iubire, o dăruiește la fel pentru toți. Nimeni nu e mai presus de nimeni și nici omul faţă de animal și nici animalul mai presus de om. Pământul este lung și lat și avem toți loc pe el…

Începi prin a-ți aminti..vai ce frumos, cum a fost frumos..eviți amintirile cu momente de boală și bătrânețe..eviți momentul cumplit de despărțire și îți spui că dacă te întorci în amintirile vesele totul e roz..dar ce te faci când le retrăiești una câte una și îți dai seama că acele momente s-au dus! Nimic nu mai e ce a fost și nimic nu se va mai întoarce la tine.

Încerci să faci altceva ca să te distragi..bun și sănătos și faci și faci..și te trezești ca ești un robot și nu-ți iese! Căci ce nu faci cu drag și cu sufletul liniștit nu faci bine.

Unii îți spun că e bine să fii în armonie cu Universul..alții îţi spun să meditezi, fiecare încearcă să te ajute..unii prieteni dragi îți sunt alături și te îmbrățișează și cât e de bine, alții îți transmit că se gândesc la tine. Doamne cât de bine sună acel „te susțin, sunt alături de tine, toate vor trece, iată-mă, sunt lângă tine”.

 

mama si cornicaMi-e dor de tata, mă rup în două..mi-e dor de tataiu..mi-e dor de lord rex in curtestrăbunica mea dragă, Bunia…mi-e dor de Bobby cu chipul lui gingaș și ochii ca două măsline….mi-e dor de Billy care mi-a stat alături peste optsprezece ani, după care întind noaptea mâna ca să-l mângâi…și care parca mai ieri era în casă. Mi-e dor de ochișorii lui, mi-e dor de el, piperul mamei cum îi spuneam, uni el? Mi-e dor de mă seacă…

Nimic nu te face să te simți mai bine..nimic care să dureze și nimic care să-ți șteargă suferința și dorul. Mi se conturează din ce în ce mai clar că, este musai să împlinești un stagiu! Stagiul durerii..până ce nu-l faci, nu poți da examenul final ca să treci la următorul nivel…către uitare cu păstrare. Să uiți fără să uiți…

 

 

Când suntem trişti

Lasă un răspuns

