Citat

OLYMPUS DIGITAL CAMERALola era o cățelușă tare frumoasă, aproape copie fidelă a lui Billy, nu o cunoșteam bine, deoarece nu prea o vedeam în cartier..locul ei de plimbare era pe alta rută. Dar..căci aşa e soarta sau destinul, cum e la oameni e și la animale, Billy a întâlnit-o pe Lola pentru prima dată într-o frumoasă zi de vară.

Cum ne plimbam agale sub soarele cald de iunie, apare și ea..aceea..diafană, cu urechiușele fâlfâind în vânt, cu ochișorii două pietre de onix și niște piciorușe scurte și agere, de-ți era mai mare dragul să o privești. Cu nasul pe sus și fițe de divă, l-a ignorat total pe Billy care deja era căzut pe spate de frumusețea ei, încercând zadarnic să o miroasă la fund, să-i atragă atenția…a făcut într-un minut zece jeturi de pipi, de cred că a ofilit tufa, victimă a curții lui asidue! Ea s-a tot fofilat, Billy mai făcea un pipi..nici eu nu știu ce mai făcea, cred că doar ridica piciorul să-i arate ei ce unghi obtuz face el între lăbuțele din spate!

Stăpânul Lolei m-a întrebat așa într-o doară dacă nu îl las să se împerecheze cu mimoza. Eu am afirmat, cum să nu..băiatul meu era atât de îndrăgostit,  încât ar fi fost o tragedie pentru el să mă opun, cum să te opui iubirii??? Păi ce fel de „părinte” eram eu? Un „părinte” vrea să fie fericit „copilul” lui, nu? Să-l vadă însurat..cu copii…:).

Şi uite aşa, a ajuns Billy să fie oaspetele Lolei, timp de două zile îl duceam dimineața la ea acasă IMG_0496și îl luam seara…era topit, avea un stil original de a face curte unei fete, mergea și își trecea fundul pe la nasul ei, ca să vadă ea ce mândrețe de mascul e el..plus multe și multe pipilicuri, ca să-i arate cât e el de potent! Însă Lola nu cădea deloc în mrejele lui de mare fante cuceritor. Ea stătea pe fotoliu privind la el de sus, el era pe covor, lângă fotoliul ei..la picioarele ei și lătra ca un apucat, ca un disperat „cobori în jos Luceafăr blând”…și ea nimic, era rece la farmecele lui.   Când plecam nimic, nici nu mă mai cunoștea, de cum intra la ea pe ușă…eu nu mai existam! Nu-i mai trebuia mâncare..doar apă mai bea când și când. Nu mai știa nimic, era complet pierdut pentru lume.

Era îndrăgostit…iremediabil de bruneta și focoasa Lola! Când am venit într-o seară să-l iau acasă, stăpânul lui m-a rugat să-l las și peste noapte, căci „fata nu stă dom’ne”..căci e „fată mare”!!! Aşa că Billy timp de o săptămâna a stat la picioarele iubitei lui și a curtat-o cum știa el mai bine..dar fără de folos…

În ultima zi, m-am dus și eu dimineața, să văd ce-mi face odorul și în sfârșit îl găsesc pe stăpân satisfăcut „gata..am reușit sa-i îmbârlig”..eu am privit uimită „cum adică?”…”pai cum! Am ținut-o eu pe nebuna asta..că altfel nu se întâmpla nimic..și îl încurajam..hai bă..bagă!”. Îmi venea să mor de râs..poate vă mirați, însă când ai cățel..nu mai ții cont de anumite..morale să zicem, ci ți se pare perfect firesc să vorbești despre copulație..între ei desigur. 🙂

Cu un zâmbet pe buze, închei acesta amintire foarte haioasă, căci Lola a rămas însărcinată de cavalerul ei..un leu fioros și sexos! Billy! Acum așteptăm două luni ca să ne cunoaștem „nepoțeii”.

Capitolul 10 – Billy si prima lui dragoste

Lasă un răspuns

