Citat

IMG_3180Billy se simțea tare bine în apartament, nu aveam mobilă și el țopăia liber peste tot. Am schimbat locul și a fost un pic mai greu la început, nu cunoșteam cartierul, nu știam locurile, trebuia să exploram împreună zona.

Norocul nostru cel mare a fost că aici avem parcuri, este Parcul Circului, cel mai îndrăgit, Parcul Tei și la cinci minute de casă Parcul Studențesc, unde pe vremea aceea mergeam destul de des, chiar și la plajă.

Aici Billy a avut doi vecini, pe As cu care s-a împrietenit imediat și pe Sanni care de cum l-a văzut l-a bătut măr! Sanni era un Airdale Terrier, frumoasă foc, dar cam răutăcioasă. În primele zile de plimbare pe aici, eu fiind obișnuită să merg cu Billy fără lesă, am ieșit lejer să ne plimbăm. Billy fiind un cățel educat, nu mergea deloc pe carosabil, nu aveam teamă că traversează haotic și mi-l poate călca vreo mașină.

Până într-o dimineață de duminică, pe când ieșeam noi ca doi fluturași la plimbare, ne întâlnim cu Sanni care s-a proptit pe labele din faţă și-a ridicat fundul cât mai sus și a rămas așa ca o statuie! Eu când am văzut-o, am crezut că vrea să se joace și am mers către ea fără să-mi fac griji, chiar bucuroasă că a găsit Billy cu cine să se joace. La fel și el, a început să alege vesel către ea dând din codiță! Dar vai!!! Nici vorbă de joacă!!! S-a repezit la bietul Biluţă și ia-l la omor!!! Nu-i mai vedeam lui Billy unde e coada, unde e capul..care e urechea, căci s-au transformat într-un ghem, într-o sfârlează…aci vedeam negru, aci vedeam maroniul ei…a sărit stăpânul ei să-i despartă, nimic!!! Aşa că nu știu când și cum, a scăpat Billy din gura ei și a fugit ca apucatul pe străzi..pe care nici nu le cunoștea încă! După ce a reușit să se elibereze, eu atât am mai văzut, pe Sanni cu botul plin cu blana lui Billy, care crescuse considerabil! Marele său noroc a fost că avea blana mare atunci, nu apucasem să-l tund, căci nici nu știam unde!

Aleargă Billy..alergam și eu după el strigând disperată să se oprească, m-am speriat și nu puteam să-l ajung deloc. Într-un final s-a oprit pe una din străduțe și s-a ascuns sub o mașină. La noi, pe străduţele dintre blocuri nu este trafic, acum mai este ceva doar pe una din ele..dar atunci rar trecea câte o mașină. Aceasta a fost bafta noastră, pentru că Billy nu a mai respectat nimic, alerga mai ceva decât un atlet la Decatlon!

Mă opresc lângă mașină și încerc să-l scot..dar nu am reușit, am vorbit mieros, mi-am întins mâinile, nu puteam să-l ajung. Până la urmă m-am întins pe jos cât eram de lungă, fără să-mi pese de haine și m-am strecurat cum am putut sub mașină şi aşa am reuşit în final să-l trag de o lăbuță și de coadă. El nici nu mișca.

IMG_3288M-am speriat și m-am dus cu el în brate la vecin..stăpânul lui Sanni, m-am rățoit la el și l-am admonestat, cum de lasă un câine agresiv să fie liber!!! Acesta și-a cerut scuze și mi-a spus că are o rudă cu cabinet veterinar și dacă vreau, merge el cu mine la un control. Billy nici măcar nu se mișca…parcă era paralizat! Am fost la cabinet, l-a pus pe masă și l-a controlat, mi-au spus că este doar înspăimântat și se află într-un fel de şoc..i-au făcut o injecție și au constatat că are doar multiple vânătăi pe tot corpul, dar nimic fracturat sau răni deschise.

Ne-am întors acasă și în ziua aceea Billy a stat doar sub un scaun, nu s-a ridicat nici să mănânce, nici să bea apă..și nici pe mine nu mă lăsa să stau lângă el, de mângâiat nici vorbă. Abia târziu, a doua zi s-a ridicat și a venit să mănânce. Mergea șchiopătând și destul de greu, dar în câteva zile și-a revenit și a putut să se joace cu vecinul lui, cu care se împrietenise la cataramă, cu As!

Billy avea o mare plăcere..adora să se bage pe sub pături, lucruri sau orice era pus deasupra aIMG_3208 ceva..îi plăcea să intre dedesubt și să se tăvălească acolo. Când ieșea, se scutura bine și plescăia mulțumit.

Acum nu mai este nici Sanni..a murit de mulţi ani, nu mai este nici As..care s-a dus cu două luni înainte de Billy.

Capitolul 9 – Billy ia prima sa bătaie zdravănă

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

