Citat

Copie a bogdan si cata 1Am avut amintiri foarte frumoase acolo, la garsonieră, vecină cu doamna Luci și aproape de centru. Acolo am învățat cu fetele pentru examene, acolo mă vizita Cătălina care nu mai este…acolo am trăit și dragostea în adevăratul sens al cuvântului. Acolo l-am primit și pe Billy în viața mea. Plus că acolo am început să fiu independentă.

Eram și aproape de serviciu, căci făceam pe jos 10 minute..dar mai ales eram aproape de Obor, piața și magazinul cu de toate, pe atunci chiar era „cineva” acest magazin!

Totul era romantic..chiar boem, până într-o zi…într-o zi de sâmbătă când am plecat cu ai mei și cu dragul de Billy la țară la prieteni de-ai tatălui meu. Era dimineață, poate puțin trecut de ora zece, când ne-am aranjat și ne-am luat băgăjelul ca să plecăm, tata era deja jos și ne aștepta. După ce am încuiat ușa, am traversat holul mare, căci este chiar foarte mare, un țigan tânăr, cu figura comuna țigăneasca neaoșe, stătea rezemat de pervaz și aștepta. Parcă își aștepta viața, așa de încordat era și tensionat, cu un zâmbet crispat pe chip! Billy de cum l-a văzut, a început să-l latre puternic, parcă voia să rupă lesa, se zbătea, sărea..voia să-l sfâșie pe țigan! Acesta stătea impasibil, cum stă o pisica pe gard și privește de sus la câinele care spumegă de atâta lătrat la ea…țiganul nimic! Eu de colo „Billy  Billy!!! taci, să nu aug gura! Nu e voie”, tare cât puteam..dar nu a fost chip să-l opresc din lătrat. Atunci am fost nevoită să-l iau în brațe și să cobor, eu în loc să-mi ascult cățelul, l-am oprit din manifestare! Ba chiar l-am cârpit un pic! Mare greșeală!

În fine, am plecat la țară, am petrecut o zi frumoasa, Billy era un cățel care iubea natura și IMG_3185aerul curat, era prietenos cu alte animale, chiar și cu pisoii, pe care nu i-a lătrat niciodată. Mereu am fost convinsă că Billy a crescut cu pisoi alături. Avea toate apucăturile de pisic, se curăța mereu la ochi cu lăbuțele și își lingea lăbuțele din spate, îi plăcea să se frece pe spate de pături sau covoare…era tare tare haios.

Ne-am întors acasă și ne-am mai oprit un pic la tata..nu mă grăbeam deloc să ajung acasă, pe vremea aceea nu exista internet și nici facebook, ba chiar aveam intenția ca în noaptea aceea să rămân și să dorm cu ai mei. Zis și făcut, am stat seara în curte, Billy s-a jucat cu Tina, IMG_3216cățelușa tatălui meu și apoi am mers la culcare…iar a doua zi dezastru! Cum am ajuns acasă, ușa mea nu se mai deschidea! Am încercat tot posibilul și nimic! Se și vedea că ceva nu e în regulă pentru că era scrijelită și se vedea că cineva umblase la ea. L-am chemat pe tata, care s-a întors imediat și la indicația lui am chemat politia.

Casa mea fusese prădată de hoți! Uşa de la intrare rămăsese blocată pe dinauntru…căci yala de jos, odată încuiată pe dinauntru, avea un defect și nu se mai putea descuia. Pe vremea aceea aveam o femeie care făcea curat și aceasta avea cheia de la casă..dar încuiam numai sus când venea ea…însă ea avea un băiat, acesta a anunțat alți hoți din banda sa..au stat noaptea în casă la mine, au băut suc, au fumat și m-au golit de toate lucrurile de valoare, aparatură electronică…computer și ce mai aveam eu pe acolo mai bun. Pentru că a fost și o fată cu ei, am rămas fără cosmetice, parfumuri și chiar pasta de dinți. Dar cel putin am rămas eu în viaţă..și Biluță la fel.

Aceasta a fost prima noastră aventură…desigur că au fost prinși și am mulțumit pentru că nu am pățit nimic, căci dacă veneam seara acasă, dădeam peste ei și nu se știe ce s-ar fi putut întâmpla și mai ales pentru că mi-am recuperat majoritatea lucrurilor!

Păcat că atunci nu am învățat să-mi ascult cățelul, care mă avertiza și asupra oamenilor din jurul meu, dar mai ales asupra celor care îmi intrau în casă. Dacă el lătra pe cineva, acel om nu era bun..iar dacă era bun, Billy mergea și se așeza la picioarele lui. Atunci când eram un grup și stăteam de vorbe, el era întotdeauna la picioarele unuia dintre prieteni, mai puţin la ale mele. Când aveam oaspeți, Billy niciodată nu stătea lângă mine, el onora oaspeții mei, căci rar a fost cineva care a intrat în casă la mine, să ajungă lătrat de Billy.

Din păcate povestea cu spargerea nu s-a oprit aici, ci la nouă luni de la acest eveniment neplăcut…am mai avut parte de o încă o spargere, în timpul zilei de data aceasta, când au și lăsat ușa larg deschisă după ce au plecat…desigur eu și Billy eram iar plecați de acasă. Reușisem să-mi cumpăr deja lucruri noi, computer, TV…și altele, lucruri care nu au mai fost recuperate niciodată. Dar acea zi, a fost și ultima pe care am mai petrecut-o în garsonieră. Din acea seara, eu și Billy ne-am mutat la tata cu toate lucrurile, până când am găsit acest apartament și ne-am mutat în casa noastră definitiv, până în ziua de astăzi…și până miercurea trecută, pe 12 martie, când Billy și-a dat sfârșitul.

Capitolul 6 – Billy, ţiganul şi spargerile

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

