Citat

IMG_3190Prima noastră vacanţă împreună a fost la mare, la Mamaia. Am plecat  cu mama…ca de altfel în multe dintre vacanțele mele..și cu Billy la pachet. Tata ne-a dus cu mașina și tot el venea să ne ia înapoi spre casă.

Ne plăcea să ne mai oprim la mici popasuri pentru o cafeluță și mici gustări. Billy făcea și el popas, avea sticluța lui cu apă și desigur gustarea..pe atunci mânca „de casă”, așa că a halit rapid vreo trei chifteluțe și a stropit câteva tufișuri ca să-și lase „amprentele” și pe la țară. Nu era autostrada A2 și eram pe ruta Urziceni…și tot aşa.

Am ajuns cu bine și ne-am cazat la Hotel Majestic..pe atunci luam bilete de la sindicat și IMG_3184stăteam la cele mai bune hoteluri. Chiar dacă era mult după revoluție, aveam o prietenă bună, pe Cici, care mă ajuta cu bilete, deoarece mai funcționa încă filiera aceasta, împreună cu agențiile de turism aflate în plină expansiune.

Billy era „topit” după nisip, îi plăcea să alerge și să se joace, nu-i vedeai lăbuțele mititele. Însă în apă nu intra nici picat cu ceară! Ziua mergea cu noi la plajă și stătea în spatele nostru, unde își făcea groapă în nisip, când se încălzea, trecea mai departe la alte gropi. Norocul lui era că noi stăteam puțin la plajă..de la opt dimineața până la maximum ora zece, apoi după-masă veneam pe la șase și stăteam până la opt chiar, doar dacă nu era prea răcoare. Apoi program de voie. Mergeam la hotel, ne plimbam..era foarte frumos. Eu mă simt foarte bine în Mamaia și mi-a rămas și acum stațiunea mea de suflet de pe litoralul românesc.

IMG_3217După ce am efectuat sejurul de douăsprezece zile cât era biletul, ne-am mutat la o pensiune mai spre centru, care se situa exact pe plajă, pe atunci se numea Victoria, care acum se numește Hotel Victory si are 3 stele, iar în fața acesteia, era o terasă mare unde gătea un prieten de-al Liviei, bucătar italian și mâncam crostini si pizza, care erau fenomenale! Acolo Billy s-a simțit ca acasă. Toate bune şi frumoase până într-o zi când stăteam la plajă liniștite și când să plecam Billy a dispărut, nu era de găsit. Dă-i și caută-l, strigă-l peste tot Billllyyy..Billyyy..nimic! Într-un final ne-am gândit să mergem în cameră să lasăm sacoşa de plajă să mergem în căutarea lui…dar pe cine găsim la ușă? Pe domnul Biluţă care se relaxa liniștit la răcoare! De atunci în fiecare zi îl vedeam cum dispărea, dumnealui pleca liniștit la pensiune să se răcorească. Doamna de la recepție îl cunoștea deja și ne spunea „Billy a venit acasă” ca sa fim liniștite..îl și plăcea foarte mult, se juca mereu cu el.

Avea o personalitate puternica și de fel făcea numai ce voia el..dacă aveai de gând să-l mângâi, stătea lângă tine câteva secunde ca să nu te superi, apoi se retrăgea în locul preferat, sau unde i se părea lui că stă mai confortabil! Mi-au trebuit cam doi ani să-i învăț toate hachițele..și avea un bagaj…

IMG_3188

Când am terminat sejurul complet..deoarece ne mutasem la pensiune ca să fiu eu aproape de Livia și să cântam karaoke la terasă, să ne distram împreună cu cățeii noștri…am făcut bagajul și am ieșit pe alee înaintea tatălui meu, care trebuia să ajungă si să ne ia spre casă. Însă tata nu mai apărea, a luat-o pe altă cale și nu ne-am intersectat..iar noi l-am tot așteptat și nu știam ce se întâmplă de nu mai ajunge! La un moment dat îl vedem venind pe alee dinspre pensiune și îl vedeam răzând. L-am întrebat ce-i cu el de vine din altă direcție? Şi el ne-a răspuns „Păi m-am gândit să o iau pe faleză și am ajuns la pensiune, am parcat și am intrat în pensiune după voi. Am întrebat de voi la recepție și doamna habar n-avea cum vă numiți, atunci m-am gândit să vă descriu cum arătați, iar ea abia atunci și-a adus aminte, exclamând…aaaa..doamnele cu Billy, da..au luat-o în direcția aceea”. Deci..de acum noi eram „doamnele cu Billy”.

IMG_3179

Capitolul 5 – Billy în prima sa vacanţă la mare

Lasă un răspuns

