Citat

bili blanosBilly a fost găsit pierdut pe stradă..sau poate chiar abandonat. L-a găsit un prieten bun și drag și s-a gândit să mi-l aducă mie, căci eu îmi doream un cățel. Când a apărut la ușa mea cu el, cățelul era atât de ciufulit și plin de câlți, încât deși îmi plăcea mult de el, am întrebat „nu e prea mare? El mi-a spus „nu cred, pare pui, am consumat o sticlă de șampon pe el, pentru că era jegos și puţea, plin de zoaie, îl băgase un om de serviciu într-o ghenă sperând la o recompensă..a fost mituit cu o sticla de vodkă și a dat cățelul”. Mi-a mai spus că l-a botezat Billy, deoarece a încercat multe nume și doar la acesta a răspuns cu interes. Aşa a ajuns Billy în casa mea, într-o zi frumoasă de 1 mai 1995. Am făcut o omletă și am mâncat și am încercat sa-i dau și lui și a mâncat . Era atât de scump și avea poziția lui preferată, stătea lângă canapea cât era de lung, pe burtică și cu lăbuțele din spate strânse sub el și cu boticul pe lăbuțele din față..era lung și scurt încât multă lumea exclama „iată și pe salamul ăsta!”. A doua zi am fost cu el la vet și mi s-a spus că are între 6 și 9 luni..eu i-am fixat vârsta de un an, la data de 1 mai..și aşa i-a rămas ziua lui aniversară..
Am făcut toate vaccinurile si apoi l-am tuns împreună cu o prietena Livia, care a venit într-un suflet sa-l vadă! ce bucurie a fost pe mine, pe viata mea..ce frumos era și ce cuminte! Era educat, nu își făcea nevoile în casa, nu cerșea la masa, nu rodea, nu scormonea…alerga bucuros în cerc, sarea pe canapea si pe jos sa-mi arate ce știe el sa facă mai bine . In acea zi frumoasa am primit lângă mine un suflețel scump și frumos, un dulcet plin de câlți care avea sa-mi schimbe viata total..următorii 18 ani  si dupa ei…Arata exact ca in poza aceasta..dar mult mai incalcit si soios.

Capitolul 1 – Cum a aparut Billy in viata mea

Lasă un răspuns

