Citat

25222Astăzi m-am trezit odihnită și mulțumesc pentru asta! La ora şase dimineață am sărit arc fără dorința de a mai zăbovi în pat măcar o oră…oră pe care oricum nu o dormi, nu te odihnești, ci e doar un fel de tranziție leneșă. Chiar inutilă, căci mai mult rău face decât bine!

Sunt recunoscătoare zilei de astăzi, marți supranumită și „trei ceasuri rele” .

Vreau să culeg doar momentele bune ale zilei, însă exist și momente mai putin bune..încă nu rele, la ora asta :). Mamei nu i-au scos firele la deget, era cu o falcă în cer și una în pământ. Nu-mi place când e mama țâfnoasă, iar e cam țâfnoasă de fel! Acum era și mai și. Sunt recunoscătoare pentru răbdare…în sfârșit nu m-am înfuriat nici eu. Pentru asta mulțumesc!

Moment neplăcut la serviciu, când îți termini lucrările foarte bine, reușești sa le închei bine, mai ales fără șef și îți iei o mica papara voalata de la un alt șef. Ba chiar și de la unii colegi, care nu au a face cu tine, cu meseria ta, cu timpul tău de lucru! Nedreaptă și nejustificată papară! Dar..și aici intervine recunoștință: NU M-AM TEMUT! Si nici nu mă mai tem. Eu știu ce am lucrat, mă bazez pe meseria mea, o fac bine, am respectat cu bine scadențele, termenele de predare.

Astăzi am reușit ceva nou, am gândit și am reușit să execut o lucrare care nu-mi aparține, de care știam destul de puţin până acum…deci m-am descurcat și sunt, și mulțumită și recunoscătoare. Mă gândesc acum în sinea mea că, dacă-mi dau silința, pot reuși ce-mi propun.

La mai mare!

Aşa cum seara nu s-a încheiat încă…Dumnezeu mi-a mai trimis un semn, cum că sunt pe drumul cel bun! În ultimele zile, m-am tot gândit la abundență, ba încă am salvat o mulțime de poze cu citate despre abundenţă, gândind mereu la prosperitate și dorind-o..de ce nu? Ca un răspuns la gândurile mele, ca un fel de rod al lor..iată ce am primit chiar acum:

https://www.facebook.com/events/1402839759967787/?previousaction=join&source=1

Iată cum viaţa ne oferă surprize..de ce om fi noi oamenii atât de orbi și de surzi la chemările ei?

„Cere și ți se va da…”

Recunoștințele zilei de marți 28 ianuarie 2014

Lasă un răspuns

