Citat

images (1)Ziua de astăzi a început perfect, dimineață de basm printre troiene deși mergeam spre dentist la prima oră, simțeam că plutesc pe zăpezi ca o crăiasă. Sunt recunoscătoare pentru marele noroc pe care l-am avut să mi se rezolve o problemă pentru care am avut ceva griji. A fost chiar ușor..căci mă așteptam și la ceva costuri extra :).

Sunt foarte recunoscătoare că pot merge pe jos! Pentru ca îmi place tare mult…iar mersul prin zăpadă activează bine musculatura picioarelor. Şi ca un bonus, aerisește gândurile..scutură bine conștientul de anumite gânduri care nu au a face…

Sunt recunoscătoare că am reușit să fac sport, sunt un om sănătos, iar sportul îmi redă un fel de poftă de viață

Sunt tare recunoscătoare că am reușit să-mi cumpăr de la Plafar toate ingredientele pentru pasta de dinți și deodorant…pe care le voi face în casă.

Azi m-am bucurat mai mult ca ieri…simt o boare de reviriment în viața mea, cu toate că nu se vede nimic palpabil..încerc să nu mă mai gândesc prea practic, sa mai las și spontanul să-mi bată la ușă..să vedem ce-o fi.

Sunt chiar foarte recunoscătoare pentru faptul că această zi de luni nu m-a stresat..pentru că e luni, ci am luat-o la fel ca pe oricare zi..încercând să nu mai fac diferența între o zi de luni și una de sâmbătă…de exemplu.

Mulțumesc acestui început de săptămână liniștit și promițător.

Recunoștințele zilei de luni 27 ianuarie 2014

2 răspunsuri »

    • Multumesc mult Oana..asta pentru ca eu am intrat foarte rar pe blog, am avut foarte foarte putin timp datorita unor examene de care am trecut cu bine. Ma bucur cu tot dragul sa te revad si multumesc de vizita.
      Am inceput acest jurnal, deoarece trebuie sa-mi identific ce mi se intampla bine in viata mea..pentru ca atunci cand suntem suparati sau ne credem la pamant..asta ajuta mult. Sa consideram ca avem pentru ce multumi si pentru ce sa fim recunoscatori, valoreaza mai mult decat un necaz..care oricum va trece si el.

Lasă un răspuns

