Citat

2Azi sunt recunoscătoare pentru că am înțeles! Am înțeles ce am greșit în gândirea mea și mai ales că am recunoscut asta sincer. Nu orice mi se potrivește mie, se potrivește și altora..nu tot ce-mi place mie, place și altora. Nu pot și nu vreau să mai pretind că mi se cuvine ceva, când de fapt nu mi se cuvine nimic.

Sunt recunoscătoare că am găsit Aspatofort pentru Billy…căci am cautat de doua zile prin tot orașul, ca să găsesc până la urmă la farmacia de lângă casă…și toată cantitatea necesară.

Sunt recunoscătoare gândurilor mele, care au devenit mai calme, mai liniștite și mai încrezătoare.

Când eram copil aveam aceasta expresie „ce bine-mi pare că…”..am început să rostesc din nou această expresie și pe cea „abia aștept să se întâmple…”. Simt și simt sincer că, ceva bine mi se va întâmpla! De mult nu am mai avut acest simțământ…

Sunt recunoscătoare că Billy a dormit bine toată noaptea, fără să se mai trezească după ora două și să plângă până la patru dimineața. Am dormit și eu grozav de bine o noapte întreagă!

Sunt recunoscătoare pentru că am o casă, e frumoasă, confortabilă și spațioasă…unde mă simt bine și e cald, alții nu au acest loc minunat.

Sunt recunoscătoare pentru sănătatea mea, pentru că am picioare și pentru că pot merge, azi am mers prin zăpadă cel putin doi kilometri și a fost grozav.

Sunt recunoscătoare cățelușei mele Sury, pentru că este cuminte în casă, ea IMG_2958apreciază gestul meu și mă iubește. Nu o puteam lăsa să stea în balconul deschis unde își are culcușul, pe un asemenea ger. Îmi mulțumește și sta lângă mine, mă pupă și e ascultătoare. Azi m-a făcut să zâmbesc de multe ori.

Sunt recunoscătoare acestei zile liniștite și mai ales pentru că nu simt teamă pentru ziua de mâine, căci nici nu m-am mai gândit la ea. O zi frumoasă și albă de luni…o zi ca toate zilele.

Recunoștințele zilei de duminică 26 ianuarie 2014

4 răspunsuri »

  1. multumesc ca mi-ai amintit ! Prea des uit sa fiu recunoscatoare si sa multumesc pentru tot, pentru viata mea. In fiecare dimineata imi propun sa-mi exerses „muschiul” iubirii si cel al recunostiintei. pana seara insa…

    • Am simtit ceva bun dupa aceste incercari..cu timpul ma perfectionez, mai ales in a simtit profund aceste recunostinte. Azi dimineata de exemplu, s-a dovedit a fi extrem de benefica aceasta gandire frumoasa. Dar ziua de azi face parte din alte recunostinte.

Lasă un răspuns

