Citat

IMG_2950Astăzi sunt recunoscătoare cerului, ninge în reprize și e frumos. Cad fulgii grămezi, se simt reci si albi, pure steluțe, mângăie faţa..singura la vedere. Cerul își cerne făina..mult așteptată și mult dorită de Crăciun…dar El „gătește” când vrea, când crede și când consideră că avem cu adevarat nevoie de asta.

Este o zi atât de calmă și frumoasă, în care orice fac mi se pare relaxant, aşa încât privesc doar ninsoarea și atât..încerc să mă cufund într-un tip de meditație original, un model doar de mine știut și nu fac nimic altceva. Asta mi-am propus încă de la dulcea trezire dis de dimineață.

Sunt recunoscătoare mamei mele, căci deși este răcită si are un deget tăiat, a avut puterea sa fie draguță astăzi, ba chiar sa facă glume.

IMG_2949

Sunt recunoscătoare ca am reușit sa-mi scot cățelul la plimbare..că încă trăiește și a ieșit să dea cu nasul de zăpadă..una din marile lui plăceri de tinerețe.

Am avut plăcuta surpriză să găsesc un taxi pe seară, când am fost cu mama la spital la pansat..plus că acel șofer ne-a luat imediat, chiar dacă distanţa era de vreo doi kilometri și nici nu s-a aruncat la bani. Un alt motiv de recunoștință! Mama se vindecă grozav de bine.

Asta seara am primit zâmbete de la prieteni, starea mea de spirit s-a schimbat semnificativ…alt motiv de recunoștință!

Mulțumesc acestei zile..a fost calmă, cuminte, liniștită și deși a început rău, s-a terminat cu bine.

Recunoștințele zilei de sâmbătă 25 ianuarie 2013

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

