Citat

Aș vrea să schimb totul dacă aş putea, să fie doar frumusețe, armonie și caldură, oamenii să fie numai buni și să iubească. Aş vrea să fac o minune și să schimb totul.. dacă aş putea.

Aş vrea să încolțească numai rod frumos în sufletul meu, să mă împlinesc în iubirea așteptată…aş vrea să fiu iar fata care aleargă pe o alee.. în așteptarea unui zâmbet.

Dacă aş putea, aş face cerul plin de curcubee.. și raze de soare..nici noapte nu ar mai fi…doar zori senini și frumusețea dimineților de vară.

Dacă aş fi un spiriduş, m-aş ascunde în cămașa celui drag și mi-aş trăi viaţa acolo fericită…aşa aş prinde aripi cu care să zburd pe cerul vieții mele, nimic să nu mă oprească din ceea ce visez.

Dacă aș putea aș stoarce norii de tristețe și aș uda grădina plină de flori a inimii mele, cu ea aş împodobi toate drumurile către iubire.

Cum aș putea să fiu așa cum aș vrea..să schimb tot răul și să-l fac bine, visele să-mi fie deplină realitate…să pun capul pe cer și nimic sub picioare să nu mai simt…

Dacă aș putea aș fugi de orice realitate care ar vrea să mă doboare și aș face dintr-o scânteie, un foc cu care să mă încălzesc.. căci mi-e tare frig uneori.

Dacă aş putea să transform indiferenţa oamenilor în afecțiuni dulci și tandre… în loc de un spate întors să primesc un zâmbet cald… în loc de răceala unor vorbe să primesc mesaje lungi de drag…dacă aş putea…

Aş vrea ca iubirea ce-mi umple sufletul să-mi faca bine, să plutesc peste orice în viaţă și să mă plimb prin cer, pe un covor fermecat…să văd în stânga, să văd în dreapta..numai lumină.

Dacă aş putea, mi-aş transforma toate lacrimile într-o mare cu valuri..m-aş avânta în larg să simt libertatea…să nu am opreliști..

Dacă aş putea, zorii zilei să-i așez într-o rama aurită, astfel încât în sclipirea ei, să se scalde îngerul meu păzitor..

Aş chema toate păsările cerului și le-aș ruga să mă poarte pe aripile lor..mereu,  acolo în direcția dragă, unde știu sigur că mă aşteaptă iubirea… dacă aş putea.

Viaţă întreagă aş face-o un vis împlinit..un vis în mii de picături de ploaie, șiroind peste obrajii mei, peste ochii mei..pe care îi închid și îți văd ochii atât de frumoși…cum aş putea să fac asta?

Dacă aş putea…

7 răspunsuri »

  1. Ce frumos! Cei mai multi vrem doar bine si frumos…Dar pesemne ca nu se poate si nici nu e benefic pentru dezvoltare. Bine si frumos inseamna stagnare in dinamica devenirii. Asa ca trebuie sa imbratisam fiecare zi, cu ce aduce ea. Nu putem separa neghina de secara, in acest caz…Totusi, pe lumea cealalta nu exista decat iubire si frumos. Insa acum suntem aici. Cu un scop.

    • Daca as putea gandi asa…poate azi eram cu mult mai fericita si mai implinita. Dar gandirea mea nu este atat de realista..din pacate…este setata numai pe frumos. De aceea pierd si sufar si plang…pentru ca atunci cand apare uratul, nu-l recunosc, nu-l identific si nu stiu cum sa ma port cu el…

Lasă un răspuns

