Citat

În perioada în care înfloresc cireşii, japonezii au 3 zile libere în care nu fac altceva decât să admire cireşii-Sakura.

Când am primit aceste fotografii, nu m-am putut abține sa nu le împart cu voi. O asemenea splendoare a acestor pomi, nu numai că te lasă fără răsuflare..ci nu ți-ai dori nimic altceva, decât să stai măcar o zi întreagă pe o păturică, la umbra unor astfel de minuni ale lumii.

„Omul are nevoie de dragoste. Viaţa fără duioșie și fără iubire, nu e decat un mecanism uscat, scârțâitor și sfâșietor.” – Victor Hugo

Cireșii SAKURA

4 răspunsuri »

  1. Da, le-am văzut și eu mai demult. Le primisem de la o bună prietenă.
    Și azi mi se par….ireale, nepământești… de pe alt tărâm. Și totuși…

  2. Ce frumose sunt florile şi cât de trecătoare…. Ca orice lucru frumos din viata dureaza atât de putin….
    Macar japonezii au intelepciunea de a se opri si a se bucura de o minune atat cat dureaza ea….

Lasă un răspuns

