Citat

Îmi doresc un zâmbet, o inimă deschisă către mine…adevărul…

Îmi doresc frumusețea amintirilor împărtășite…

Îmi doresc visul împlinit…

Îmi doresc să întind palmele și să le simt pe ale tale deasupra alor mele…

Îmi doresc să închid ochii și să fii aici…

Îmi doresc să visez un vis real…

Îmi doresc să simt brațele tale cum mă strâng ușor…

Îmi doresc să simt că totul capătă un sens… și acela e cu tine.

Îmi doresc să îți simt gândul către mine…

Îmi doresc să mă trezesc și să-ți văd chipul drag…

Îmi doresc să închid ochii și să fiu cu tine…

Îmi doresc să îmi șoptești „totul va fi bine”..

Îmi doresc frumusețea zorilor, moleșeala dimineților împreună…

Îmi doresc șoapte rostite în nopți târzii…

Îmi doresc revărsarea frumuseții trecutului, peste ce trăim acum..

Îmi doresc să fiu iar cea de atunci…şi tu acelaşi…

Îmi doresc ca boarea fericirii, să o simt într-un fior dulce…

Îmi doresc un curcubeu deasupra cerului, să mă încânte cu culorile lui…

Îmi doresc să mă iubești…la fel ca atunci…

Îmi doresc…

2 răspunsuri »

    • El știe ce-mi doresc… așa cum îi înțeleg tăcerea…
      Simt că o să fie bine, în orice fel ar fi…la final va rămâne tot binele din lume pentru mine.
      Mulțumesc tare mult pentru feedback-ul atât de pozitiv..pentru atenția ta Oana și pentru cuvintele prețioase. 🙂 :-*

Lasă un răspuns

