Citat

Exact așa am făcut eu dimineață! Iar acum, am dat peste acest citat care a ilustrat perfect ceea ce am simțit!

„Vine un moment cand realizezi cât de perfect sunt aranjate toate și atunci te lași pe spate și razi din toată inima spre cer!”
Buddha

http://youtu.be/aT87C-fwD2M

Dimineață

8 răspunsuri »

  1. Si despre întâlnirea aceea importantă, nu ai spus cum a decurs ?
    Nu trebuie să ne spui ce ai simţit, dar macar spune-ne dacă a avut loc ?

    • Asta a fost chiar o imensa surpriza! Eu am deschis acest blog, pentru ca mi-am promis ca din acest an sa inteleg ce este fericirea si sa ma bucur de ea. Am deschis chiar un jurnal…sa ma insoteasca in acest drum. Am avut multe si dese abateri si chiar ocoluri de la drumul meu. Asa am inteles ca nimic nu se obtine usor si ca niciodata nu este prea tarziu sa intelegi ceva din viata si sa fii fericit cu adevarat.
      Apoi incet incet..am facut ce am avut eu chef aici, la mine acasa.
      Este un feedback cel putin incantator si imi da aripi..nu de Redbull :))) aripi ca aduc cuiva bucurie!

Lasă un răspuns

