Citat

Am plecat să fac o călătorie în interiorul meu. M-am transformat în Degeţica și m-am instalat frumos într-o coajă de nucă…am plecat la drum să fac o introspecție în sufletul meu.

Aș vrea să știu ce mai este prin el…oare este prea plin de dragoste și nu mai cunoaște și alte dorințe, nu mai are el, alte năzuințe…ce face acolo? Alo, suflete…wake up! Mai ai și altele de făcut… păstrează dragostea, este bine sa fie fie acolo cuibărită, înalță, dar nu te pierde de tot. Mai lasă și pentru mâine.

Am constatat că eu sunt importantă..iar cine nu mă valorează, nu pot spune decât…că are mult de pierdut!

Nu am rezistat să nu mă urc chiar și pe un covor fermecat ascultând această melodie…

Oare ce descopăr la final? Soarele răsare…sau a apus de mult? Dar ce contează…fiecare om în această viață, trebuie să facă numai ceea ce îl face fericit!

http://www.youtube.com/watch?v=Ys3IVqMhGag&feature=colike

Călătorie în interior

4 răspunsuri »

  1. Uneori nici noi nu ştim (nu ne dăm seama la timp) ce anume ne face fericiţi….

    Frumoase fragmente de Melodie pui aici, Claudia. Mulţumim 🙂

    • Mereu simt nevoia de muzică, mă exprim prin muzică..mă fac înțeleasă prin ea. Îmi place muzica foarte mult, în special aceste genuri, aceste prelucrări minunate, Cafe del Mar…Chill Out…Smooth Jazz și Buddha Bar.
      În general îmi plac și mă relaxează vizionate full screen aceste clipuri minunate. Eram sigură ca o să-ți placa Oana… dacă ar fi după mine, aș posta zilnic câte ceva. Uneori pun în casă și ascult seara, după o zi de servici, uit totul ce a fost negativ, mă încarc de frumos și atunci când merg la culcare iau cu mine pe pernă doar dragostea și lumina aurie a îngerilor..astfel încât în fiecare dimineață mă trezesc plină de viaţă și ridic ochii spre cer mulțumind pentru asta.

      Cu cea mai mare plăcere..:)

Lasă un răspuns

