Citat

ziua 22 – În căutarea fericirii

Vine o vreme când trebuie să fii în stare să-ţi iei rămas bun, când trebuie să închei un capitol important în viaţa ta. Important desigur..dar terminat. Nu te roagă nimeni să îl uiți, ci doar să îl închei, aşa cum îi şade bine.

Cum îi poți spune sufletului că, gata! Nu mai trebuie să simtă..că nu-i face bine, că ceea ce el a trait la 20 de ani, nu mai este la fel. Viaţa și-a urmat cursul firesc, dar inima a rămas tot acolo, prizonieră în ceva. Aş vrea să o scot din piept și să pun alta în loc, alta liberă de orice, capabilă să o ia de la început. Să se ridice acolo de unde a căzut și să plece mai departe.

Tot ce mă înconjoară și toate sfaturile acordate cu drag de prietena mea, tot ce citesc îmi spune cum și ce trebuie să fac. Până acum, nu am făcut-o! Nu sunt nefericită, dar nici fericită încă…cu fiecare zi ce trece, îmi promit că voi închide cutiuța cu amintiri și o voi ascunde undeva în cel mai îndepărtat ungher. Nu vreau să o încui și să arunc cheia în cel mai adânc lac…vreau să o am la îndemână, să o pot deschide oricând, cu dulceața sentimentelor liniștite, așezate în matcă, fără pasiune arzătoare, fără nimic sfâșietor, fără acea durere în piept, urmată de căldura clipelor trecute, de emoțiile avute și pierdute. Regăsite acum, pentru ce? Pentru acel Good Bye…dulce și amar. Sau?

Şi totuși, trebuie să-mi iau rămas bun, ca să pot trăi mai departe în armonie cu mine. Dar încă nu pot…NU ÎMI IAU RĂMAS BUN!

http://youtu.be/jxK4Rh3NDC4

Nu pot să-mi iau rămas bun

7 răspunsuri »

    • Altă cale nu cred că există Lumi. As vrea să fie…aş visa, dar ramâne numai visul, pe care nu pot să-l ating, nici să-l imbrăţişez..doar să-l visez şi atât.

  1. De fapt dece să spui Bay! BaY! ? Ce s-a schimbat aşa de mult totul acum? N-ai trecut 20 de ani prin aceleaşi îndoieli ca azi ? Erau altfel zilele?
    Ce s-a terminat acum? Ti-ai pierdut speranţa că se ceva se va schimba ? Nu mai ai răbdare ? Nu mai iubeşti tu la fel? Ti-a spus cineva ceva care a schimbat ceea ce credeai ?……

    • Nu Cherie..este vorba despre altceva, o iubire din trecut, prima mea dragoste Sorin. Nu am inca curajul necesar sa-mi iau ramas bun. Atat. Restul este totul bine, nu ma plang de nimic, doar asta..o dragoste blocata si neincheiata cum se cuvine.

  2. Invata sa traiesti in prezent…si pastreaza trecutul ca pe o cutiuta pretioasa cu amintiri, care este mereu acolo, pentru tine. Ai nevoie de closure…care poate fi cu sau fara el.

    • Draga mea, eu sper sa fie cu el..astfel incat acest lucru sa se faca intre doi oameni, privindu-se ochi in ochi…dar pana atunci ma voi stradui sa fac ce m-ai invatat tu si ce m-a invatat si S, sa iau viata asa cum mi s-a dat si sa mai spun si multumesc.

Lasă un răspuns

