Citat

„O dragoste apusă e ca un vulcan, niciodată nu poți zice că a trecut pericolul de a izbucni din nou.” Octavian Goga

Ce vorbe mari și cât de adevărate…pentru că eu simt acum ca ieri, ca atunci în 22 februarie 1982.

Sunt iar fata de 20 de ani îndrăgostită, care aleargă la poartă să-și vada iubitul venind, iar el zâmbind, o ia de mână și fug în lume. Prin soare, prin ploaie, în spațiu și timp. Să fim doar noi doi.

Astăzi se împlinesc exact acei 30 de ani de dragoste trăită între două lumi, prima dragoste ce nu se uită niciodată. Dragostea care împlinește tot sufletul și te face să iți vezi cu adevarat rostul tău pe lume.. .știi că nu ai trait degeaba și simţi că mai ai încă multe de trăit.

Când îl simt și pe el aproape, aceasta devine reală și încălzește atât de frumos, încât te simți în paradis. Plutești peste valurile unei ape limpezi, cristaline sub un cer atât de senin, încât nu știi unde se termină marea și unde începe cerul… strălucind atât de tare de soarele ce-l străbate, încât ești nevoit să închizi ochii, simțind o ușoară durere sub pleoape.

Ochii nu pot să-i deschid, decât la lumina ce s-a făcut în viaţa mea…la o ușă care se închide, doar pentru a deschide o alta, albă frumoasă, clară. Indiferent ce va fi, nimic nu mai contează…măcar pot să visez.

Visarea mea nu costă, nu lezează, nu strică. Însă pe mine mă înalţă, atât de sus, încât levitez de placere…să nu mă ciupiţi să cad, mai lăsați-mă puţin acolo.

Cuvintele lui Solis îmi ard pielea și simt cum mă seacă un dor atât de puternic, încât am o durere placută în piept..care apare doar atunci când mă gândesc la prima mea dragoste adevărată.

30 de ani..au trecut, poate făcând loc următorilor 30 în care nu știu ce mă așteaptă, însă văd  zorii unei zile de nou început al vieții mele, în care sigur ceva frumos va fi. Aşa cum răsare ziua dimineața, aşa o să răsar eu și o să înfloresc.

30 de ani

4 răspunsuri »

  1. 30 de ani…e ceva. Waw, ce mult e de atunci…doar noi numaram anii…iubirea, emotiile.

    Nici nu stiu ce sa zic…n-am mai auzit sa sarbatoresti prima iubire. Pentru ca peste ea, au trecut altele si altele, mai mari, mai coapte, altfel…insa…ramane, e drept, prima…

    • Asa este Cherie..sa citesti si prima poveste daca vrei, cum a fost sa fie, sa ma trezesc dimineata sa sar ca un arc din pat si sa scriu povestea Sorin, pe nerasuflate..ca mai apoi peste cateva ore sa-l si gasesc. Intamplare? Coincidenat? Cand ani de zile l-am tot cautat? Nu iti inchipui ce am simtit…nimeni nu stiu daca ar intelege, poate nici chiar el. Ma surprind visand cu ochii deschisi, daca ma intrebi la ce, nu as putea sa-ti spun.

Lasă un răspuns

