Citat

Mereu mi-a plăcut să ascult această muzică , mă liniștește, îmi creaza o stare specială. Pot închide ochii și pot visa că sunt acolo unde doresc să ajung, să mă simt o pasare în zbor, liberă si frumoasă. Ajungi momente în care nimic nu te poate atinge, ești liniștit și în armonie cu tine însăți.

Evangelos Odysseas Papathanassiou, (născut pe 29 martie,1943) – este un compozitor grec de muzică electronică,progresivăambient şi neo-classică, recunoscut în întreaga lume, sub numele scenic de Vangelis („ge” se pronunţă „ghe”). Printre cele mai cunoscute compoziţii ale sale se numără coloana sonoră a filmului Chariots of Fire pentru care a primitpremiul Academiei de Film în 1981, precum şi compoziţii pentru filme: Blade RunnerBitter Moon1492:Conquest of Paradise, documentare: Carl Sagan, Jacques-Yves Cousteau, precum şi imnul Campionatului Mondial de Fotbal din Coreea-Japonia, din 2002.

Vangelis

2 răspunsuri »

  1. Superbe imagini si muzica este intr-adevar nemaipomenita, imi da o stare de liniste interioara si relaxare pe care demult n-am mai avut-o.

Lasă un răspuns

