Citat

De ce suferim din dragoste?

Intotdeauna intr-o dragoste cineva sufera, cineva plange, cineva simte durerea..iar celalalt pleaca, se indragosteste de altcineva. Mereu exista acest lucru intre un barbat si o femeie. De ce femeia continua sa iubeasca? Este atat de veche si totusi atat de noua vorba: „m-am indragostit de alta…” . De ce doare atat de rau?

Si doare, credeti-ma…sfasie corpul si sufletul al naibii!

 

Suferim din dragoste

5 răspunsuri »

  1. Stii care e miracolul din orice deceptie in dragoste? Cu timpul, amintirea, odata dureroasa, se transforma in altceva, nici nu stiu cum sa descriu, dar uite, se transforma intr-o carte veche intre rafturile bibliotecii, de care iti amintesti cu drag si pe care uneori ti se face dor sa o mai rasfoiesti.
    Durerea si suferinta sunt parti din viata. Fara ele nici nu am simti ca traim. Asa ca… iti doresc sa fii curajoasa. O sa treaca. Iar daca nu va trece, tot e bine. Inseamna ca inca mai iubesti.

  2. Ma simt prea plina de iubire…si desi se spune ca iubirea trebuie sa te faca sa zburzi pe campii…pe mine ma doare, ma doare in suflet, ma doare in trup.
    Uneori nu am stiut cum sa o ofer, cum sa o exprim si gresind, am indepartat pe celalalt de langa mine…iar regretul meu cel mai mare, este ca nu am stiut sa ma fac iubita de el..ca sa ii raman alaturi.
    Mi-as dori acum, sa se deschida ca o poarta frumoasa, inconjurata de flori parfumate, luminoasa si plina de razele soarelui prin flori si frunze…eu sa privesc, iar dincolo de poarta sa fie el si sa ma astepte…sa nu trebuie decat sa fac un pas…si zau de nu l-as face..chiar si fara de picioare sa fiu..doar sa merg catre el.
    Mi-ai spus asa cuvinte frumoase, cartea aceea o tin strans la piept, o tin atat de strans, incat imi este teama sa nu o stric, sa nu o sifonez.
    Multumesc cu toata inima…parca ai stiut ca aveam nevoie de cineva sa imi vorbeasca.

Lasă un răspuns

