Notă

Imi place muzica, ma relaxeaza, ma agita, ma fascineaza, ma incita, ma excita, ma „misca”, ma face sa plang, ma face sa rad, ma face sa dansez si sa cant, ma face fericita!

Toata muzica imi place, orice gen..chiar si o manea ratacita! Imi place muzica care-mi place..si sper sa va placa si voua, deoarece o postez pentru mine..dar si pentru voi!!!

Bono imi place tare! 🙂

 

 

Bono

2 răspunsuri »

  1. Multumesc de postare -CLAUDIA-

    U2 si Mary J. Blige sunt printre favoritii mei.

    Am momente cand Melodia ” ONE” o ascult de „n ” ori intr-o zi.

    Acest cantec ma relaxeaza, ma linisteste, imi da o stare de bine,ori de cate ori il ascult.

Lasă un răspuns

