De ce ne îndrăgostim…

Standard

Ne îndrăgostim deoarece nu ne mai placem.. și ne-am săturat de noi;

Ne îndrăgostim în fiecare zi câte puţin și odată prea de tot!

Ne îndrăgostim din dorința de a nu mai fi singuri;

Ne îndrăgostim ca să îl „leșinăm” de tot pe celălalt;

Ne îndrăgostim din egoism;

Ne îndrăgostim pentru că dorim să împărtășim din noi și celuilalt;

Ne îndrăgostim pentru că ne este sete și foame de dragoste;

Ne îndrăgostim pentru că vedem în celalalt felul în care am vrea noi să fim;

Ne îndrăgostim pentru că este ușor;

Ne îndrăgostim pentru că avem o plăcere imensă să suferim, suferința provocată numai de noi înșine;

Ne îndrăgostim pentru a avea mereu motiv, în a cere ceva de la cineva, pe care l-am „vizat” de a ne îndrăgosti;

Ne îndrăgostim când vine primăvara…doar suntem animale;

Ne îndrăgostim „chimic” de celalalt, doar pentru că miroase și arată frumos;

Ne îndrăgostim pentru că cineva ne-a scos la lumină, ceea ce noi nu știam despre noi și zăcea în adâncuri;

Ne îndrăgostim pentru că noi oamenii, avem afinități speciale pentru acest fapt și profităm al naibii de ele;

Ne îndrăgostim uneori, din lipsa unei activități ceva mai obiective;

Ne îndrăgostim pentru că ne este urât de noi înșine;

Ne îndrăgostim când ieșim din hibernarea minţii și încercăm să găsim locul verde și plin de iarbă, cu care să ne hrănim sentimentele amorțite de frigul plictiselii;

Ne îndrăgostim când simțim că ne cufundăm în adâncuri și căutam disperați, clasicul pai de care să ne agățăm;

Ne îndrăgostim când sufletul nostru e în derivă și simte nevoia de un stâlp stabil de sprijin;

Ne îndrăgostim când simțim că sufletul piere, iar prin dragoste el revine acolo unde trebuie să rămână;

Ne îndrăgostim că să trăim, ca viaţa sa ni se pară „digerabilă”.

Ne îndrăgostim pentru că sufletul nostru vrea să se dăruiască cu totul;

Ne îndrăgostim de cele mai multe ori cu inima, cine raționează când este îndrăgostit?

Ne îndrăgostim, cu toate că știm că vom avea mult de pierdut..poate chiar pe noi înșine.

Dar ce ne facem când ne îndrăgostim de dragoste și o facem până la moarte? Cum să mai ieșim din asta?

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

6 răspunsuri »

  1. Ai dreptate ! Dar ai uitat sa mai adaugi un motiv pentru care ne indragostim :
    – Ne indragostim pentruca suntem oameni.. :))

  2. Ei..am insirat si eu ce m-a marcat in acel moment..si mai adaug pe parcurs, atunci cand imi vine ceva in cap. Multumesc pentru ajutor…dar sa stii ca si animalele se indragostesc, mai abitir ca oamenii. Sa urmaresti dansurile de imperechere la unele pasari, poate le voi posta. Adevarata arta! 😉

Lasă un răspuns

