Dimineata de iarna

Standard

Desi e iarna, in aer simt miros de primavara..ba chiar ma incearca o bucurie nestavilita, imi vine sa ma ridic si sa plec oriunde. Am o traire aparte atunci cand simt ca vine primavara, renasterea…trezirea la viata.

Poate ca fiind nascuta primavara, simt ca odata cu venirea ei, viata mea incepe din nou. Am impresia ca iarna hibernez ca un urs, ca sunt inchisa intr-o grota si oricat ar fi aceasta de luminoasa de la spoturi, nu simt ca traiesc si nu simt bucuria aceea de a privi un cer de primavara, cu soare cu tot la pachet…full option.

Bucuria de a iesi dimineata la ora 7 din casa, ridici privirea spre cer, tragi un aer pur in nari sa te usture nitel..ridici bratele cat poti de tare si strigi  in interiorul tau : „Ah Doamne, iti multumesc pentru acesta zi minunata!”. Si fara sa vrei fata ti-e larga de zambet..si nime treaba are…

Dar inca e iarna, inca e ploaie si noroi..si ce?Nici ca-mi pasa.

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

13 răspunsuri »

  1. Asa este. E iarna afara , dar parca e miros de primavara.

    De abia astept sa vina primavara si eu , sa mergem la munte , sa ne relaxam,

    sa ne incarcam bateriile pentru inca un an de foc.

  2. Orice an de foc este bun, ca vine si ne „incinge” la viata! Sigur ca avem nevoie de relaxare la munte…abia astept! Vezi? Mereu ne gandim cu speranta la ceva, mai ales la o excursie…bucuriile mici si simple alcatuiesc marea fericire. Aer curat, carari de munte, flori si frunze verzi…parfum de verde crud..iata un cumul de bucurii! Nu-mi trebuie club, nu vreau IPad ultimul tip…ci vreau zambete, frumusete si simple trairi in armonie.

    • Ce ne mai trebuie IPAD, ultimul tip ???

      N-avem noi destul de lucru la calculator?

      Avem nevoie de munte : odihna, aer curat, verdeata multa , relaxare.

  3. Inseamna ca acum, in aceasta dimineata de iarna, te-ai hotarat sa incepi sa scrii? E un inceput cam timid dar promitator ! Eu iti promit ca voi fi criticul tau sincer si bineintentionat. Voi citi tot ce scrii cu interes.Am notat blogul tau la bloguri pe care le urmaresc ! Sa scrii mai curajos !

  4. Suna incitant! Eu nu m-am hotarat niciodata sa scriu, uauu..numai cand ma gandesc la asta mi se pare o palarie mult prea mare pentru mine…doar ca, am fost nitel incurajata. Parerea mea este ca, insir tot felul de prostii alandala..dar zau ca ma simt bine, cand imi sfaraie degetele pe tastatura! Mai rau este ca, cele mai bune idei, imi vin cand merg pe jos, mai ales dimineata spre servici..dar acolo am de lucru, iar pana seara ideile acelea dispar…mi se aglomereaza tot felul de chestii prin cap si nu mai stiu ce am vrut sa spun din prima. Dar fac ce-mi place..iar asta conteaza tare mult.
    Multumesc mult pentru atentia acordata..eu consider asta mare lucru! 🙂

  5. :)…am scris ceva…desi despre strada Lipscani as scrie de mai multe ori..parca niciodata nu e de ajuns.Iar eu..o simpla incepatoare, sau nici atat. Multumesc pentru tema…trec in banca.

Lasă un răspuns

