Citat

Ziua 3 – in cautarea fericirii

06.01.2012

Astazi a fost o zi minunata..din multe puncte de vedere. Am ras si am mers pe jos ca din pusca..si pe ploaie. A inceput sa-mi placa exercitiul de cautare…

Nu reusesc, este greu, ma „misc” lent..dar nu sunt deloc descurajata, parca ma relaxez. Ceea ce am observat, este faptul ca, toate imi par ca se rezolva de la sine..si desi mai am zvacniri si scapari plamadite din negativism..totusi acestea se disipeaza cu o viteza nebuna, transformandu-se intr-o pulbere fina risipita de vant, care incotro.

Am avut si momente de fericire…alternate cu momente nitel mai negre..ca deh, asa-i sta bine unei femei..si cu d-aia si cu d-aia, altfel s-ar plictisi.

Totul se rezolva si totul trece..imaginea pe care o am acum in fata ochilor, este aceea a unor matrite in care se toarna forme, ce se potrivesc perfect in ele..asa mi se rezolva toate problemele…le vad intrand perfect in matritele lor si raman cuminti acolo, pana la deplina rezolvare si ajung gata rezolvate pe niste rafturi frumoase, aranjate in perfecta ordine, arhivate. Ce usor, nu?

Am citit undeva ca un om nu poate fi fericit, ci numai nebunii pot fi fericiti, acestia nefiind influentati de cauze externe si traindu-si propria fericire, in propia lume! Tragic…asa o fi?

Am mai citit de asemnea, intr-o carte de chiromantie ceva interesant. Acolo erau diferite poze cu palmele diferitilor oameni. Si se interpretau tot felul de linii intortocheate care mai de care…cand, la una din pagini, apare o palma frumos aranjata cu liniile perfecte, aliniate in pozitiile lor, curate si lipsite de mii de nervuri, cum erau toate celelalte. explicatia data sub acea poza, era, ceva de genul: aceasta este palma unui om fericit, este palma unui retardat!!! El este fericit, el nu stie pe ce lume se afla, deci nu are stres!

Cred ca a fi fericit mai poate insemna si acest lucru: sa iubesti si sa fii iubit…de aceeasi persoana, evident 🙂

Va urez noapte buna…si va delectez cu o melodie vesela, pentru vineri seara si pentru oameni, nu chiar atat de fericiti, sa nu dam de banuit..ci nitel mai bucurosi!

Imi plac de mor aceste tangouri..ce armonie, ce acordeon..ce veselie!

„NU-i cereti unei FEMEI INDRAGOSTITE imposibilul. ESTE CAPABILA sa vi-l dea. ” Valeriu Butulescu

Totul e la fel

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

