O blonda la Cazinou

Standard

O blondă atractivă din Irlanda, ajunge la un Cazinou.

Părea un pic baută și a pariat 20.000 Euro pe o singură mână de zaruri.

În același timp spuse:

– Sper să nu vă deranjez, dar simt că am mai mult noroc dacă sunt complet dezbrăcată.

Așa, își scoase toate hainele, aruncă zarul și strigă:

– Haide! Haide! Că mami are nevoie de hăinuțe noi!

Când zarul s-a oprit, începu să sară și să strige:

– Da! Da! Am câștigat!!!

A îmbrățișat angajații, pe fiecare din jucătorii de lângă ea, încasează banii, își ia hainele și pleacă repede.

Toți au rămas cu gurile căscate.

Într-un final, unul din angajați întreabă:

– Ce număr a ieșit?

Celălalt răspunde :

– Nu știu, m-am gândit c-ai văzut tu!

 

MORALA…

Nu toți irlandezii sunt bețivi…

 

Nu toate blondele sunt proaste…

 

Dar bărbații… sunt toți la fel!

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

