Gino Finocchiaro

Standard

Ce frumusete de tango sicilian..frumos ca toata Sicilia! Minunata si vesela…plina de viata si bucurie! Pai cum sa nu te simti energic si cu chef, ascultand aceasta muzica incantatoare?

Imi vine sa merg si sa ma sez intr-unul din acele balconase si sa privesc marea…sau chiar sa dansez un tango pe una din terasele inconjurate de palmieri..cu un bell italiano..cum ar fi Safina?…vrabia..

inca unul si ma duc…

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

Un răspuns »

  1. Anul acesta, la inceputul lunii mai m-am inscris si eu la o excursie in Sicilia. Te atebtionez cand voi descrie si eu ce am simtit acolo….
    Inca nu pre stiu sa caut pe blogul tau, dar voi progresa !

Lasă un răspuns

