Gotan Project

Standard

Imi place de mor acesta muzica! Un remix al tangoului.

Ma revigoreaza si intotdeauna ma face sa ma ridic si sa dansez!

Ascultand simt ceva extrem de pasional cum imi strabate tot corpul si vibrez la fiecare nota!

Totul este bun la acesti trei cavaleri! Si muzica si clipurile pline de erotism fin..nimic vulgar si mai ales vocea feminina…deosebita, cu tonuri joase…iti imaginezi ca te aflii intr-o cafenea in Paris..prin anii ’60, in nocturna…uauu…ce tare!

Simti senzualitatea tangoului clasic argentinian,  amestecat cu sunete moderne aproape electronice…o minunatie.

Postez aici ce imi place mai mult si mai mult..deoarece nu le pot posta pe toate!!!!

Epoca..fascinant!

iar acest clip imi place la nebunie…cat erotism ascuns in acesti ciorapi rosii, sandale negre si picioarele ca grisinele…si dansul prin noroi uscat..glod si apa…ce mai..original!

Arrabal inseamna suburbie..

Gotan este anagrama cuvantului Tango.

Gotan Project este numele unei formatii din Paris, alcătuita din Philippe Cohen Solal (Franta), Eduardo Makaroff (Argentina) si Christoph H. Müller (Elvetia).

Pana în prezent, Gotan Project a lansat urmatoarele cinci albume:

  • 2001 La Revancha del Tango
  • 2004 Inspiración Espiración
  • 2006 Lunático
  • 2008 Gotan Project Live
  • 2010 Tango 3.0
Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

Lasă un răspuns

