Extasy

Standard

Vocea masculina este a contratenorului englez Derek Lee Ragin, iar

Vocea feminina apartine sopranei de coloratura, polonezei Ewa Małas-Godlewska fiind Extasy-ul cuiva drag mie si care m-a adus si pe mine la starea de dependenta!

Farinelli (Gérard Corbiau, 1994).

Imi doresc nespus sa vad acest film. Mi-a promis S ca o sa-l vedem..iar eu stiu acum mai bine decat toata lumea, ca el mereu isi tine promisiunile!

Farinelli, pe numele sau Carlo Broschi, a trait in secolul XVIII fiind contemporan cu Handel si el este unul din celebrii castrati, cantareti de opera, pentru a putea atinge aceste note foarte inalte…si totusi pastrand tonul vocii unui copil.

Pe mine m-a „terminat” reactia fetei..lacrimile acesteia, emotia profunda…mi se pare fantastic totul. Iar vocea…cine oare poate avea acest dar ingeresc? Cum sa te nasti cu asa pulbere de aur,  ce se vede iesind din gura lui si asezandu-se usor peste noi facandu-ne sa stralucim cand ascultam? Abia astept sa vizionez acest film.

Ce frumusete rara…nu sunt cuvinte pentru a descrie trairile simtite ascultand, vizionand. Nu pot sa descriu senzatia de furnicatura prin tot corpul si efectul de „piele de gaina” resimtit din plin! E divin…

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

Lasă un răspuns

