Turnul tristetii

Standard

Sunt o Cosanzeana inchisa in Turnul Tristetii. Acesta este un turn tare inalt, atat de inalt incat nici eu nu stiu cum sa pot evada din el.

Te astept doar pe tine Fat Frumos al meu…sa vii pe calul alb si sa-mi zambesti. Numai prin zambetul tau indreptat spre mine pot cobori Turnul Tristetii, cu cate un etaj. Tu ma poti salva din el…am stat atat de mult ferecata in acest turn, incat nu mai stiu sa recunosc zilele si noptile..sa le deoasebesc. Mi se pare atat de inalt..cu fiecare zi in care imi lipsesti, turnul se inalta si mai mult…iar eu vreau sa scap din el.

Arata-mi zambetul tau Dragul meu, zambeste-mi si fa sa dispara in fiecare zi cate un etaj…vino la mine, in bratele mele…sa fiu vesela si sa fiu libera..sa iubesc.

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

2 răspunsuri »

    • Asa e Costi…nu suntem selectivi…vrem doar ceea ce vrem. Trist este ca, intotdeauna vrem ceea ce nu putem avea, aici este cheia fericirii..sa inlaturam aceste vointe seci, cu unele fructuoase. Dar e greu al naibii!!!
      Culmea este ca, tocmai vroiam sa sterg acest post, scris intr-un moment de tristete. Dar si tristetea face parte din viata noastra…ca sa ne amintim si sa comparam cu clipele frumoase, ce vor veni in viitor. Iata o asteptare..dar la un alt nivel, mai intelept.
      Imi amintesc vorbele unui prieten care ar asemui pe acest Fat Frumos cu un cozonac pufos…”ori astepti sa vina cozonacul pufos si poti muri de foame, tot asteptandu-l…ori te hranesti cu paine frumos rumenita, din cand in cand si asa esti mereu binedispus, fara a fi flamand”…acest lucru fiind optional…

Lasă un răspuns

