Ma bucur sa va vad la mine acasa…

Standard

O fi greu sa scrii ceva, despre ceva…sa gasesti un subiect incitant…sa fie placut de citit…sa fie ceva ce nu a mai fost?

As vrea sa scriu aici pentru mine, pentru voi. Am deschis acest blog, deoarece am fost incurajata, iar eu cand am curaj, fac tot felul de lucruri…poate bune, poate rele..dar incerc sa fac ce imi place.

Habar nu am daca stiu sa scriu,  sau nu..nici nu conteaza.  Am citit scrieri tare frumoase si destepte…cu subiecte bune si placute, dar va spun sincer..unele m-au plictisit si nu am ajuns la finalul povestii…nu am avut rabdare.

Va astept cu drag si va servesc cu ceva bun..poate  portie de zambet, sa fie de cele mai multe ori.

Claudia

Despre clauclaudia

Cineva tare drag mie, mi-a spus odata ca as avea talent la scris...si ca ar fi bine sa incep sa insailez cate ceva...sa insir cuvinte ca margelele pe ata...sau sa le cos in urma acului, ca ceva ceva tot o iesi. Habar nu am daca am talent la scris...dar stiu clar ca imi place sa scriu! De multe ori vad imaginile cum imi danseaza prin fata ochilor..si atunci trebuie...musai sa le aliniez pe "hartie".

Lasă un răspuns

